SET BERSALIN

Item Name SET BERSALIN
Price MYR
Description SILA EMAIL/SMS/WHATSAPP UNTUK HARGA

Set bersalin Shaklee ini amat sesuai untuk ibu berpantang yang bersalin secara pembedahan. Ia membantu memberi tenaga, menyembuh luka dengan lebih cepat dan juga membantu melancarkan susu ibu. Sesuai juga untuk ibu bersalin normal sebagai supplement tambahan atau penganti jamu tradisional. 

Vitalea (120 tabs) : 
Mengandungi beta karotena, B12, kalsium, vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.mambantu fungsi penghadaman, pertumbuhan sel, penglihatan & pembentukan sel darah merah 

B-Complex (120 tabs) : 
Mangandungi B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh. Menggalakkan kesihatan jantung, mengurangkan simpton kemurungan & tekanan. 

Zinc Complex (120 tabs): 
Membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein. Menghalang rambut gugur, meningkatkan sistem imun, membantu penyembuhan luka & masalah jeragat, kesihatan prostat, meningkatkan daya sensual. Produk ini mengandungi ALFAFA (Medicago sativa). 

* Set Shaklee ini boleh diteruskan sehingga habis tempoh berpantang. Juga sesuai untuk lelaki dan wanita seisi keluarga yang mementingkan kesihatan dalaman. 

* ALFAFA tidak boleh diambil oleh pesakit SLE


0 comments:

Post a Comment

 
2012 kedaivitaminku | Blogger Templates for HostGator Coupon Code Sponsors: WooThemes Coupon Code, Rockable Press Discount Code